poniedziałek, 7 grudnia 2009

Na początku dzisiejszych zajęć z przedsiebiorczości szukaliśmy naszych pozytywnych cech, które mogą nam się przydać w prowadzeniu firmy. Następnie opisywaliśmy sytuacje, w których zostaliśmy dobrze lub źle potraktowani przez sprzedawcę. Całe szczęście więcej było tych pierwszych - dobrych. Wspólnie ustaliliśmy na co klient najczęściej zwraca uwagę:
- możliwość wymiany towaru
- stosunek sprzedawcy(zainteresowanie klintem, życzliwość)
- wygląd sklepu, firmy
Później przeszliśmy do najważniejszej części zajęć. Mieliśmy podjąć decyzję, jaką firmę chcemy założyć. Wahamy się między sklepem obuwniczym a kateringiem. Aby podjąć decyzję wymyślaliśmy pytania, jakie zadawalibyśmy potencjalnemu klientowi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz