wtorek, 16 grudnia 2008

Agatka


Cześć! Nazywam się Agata, chodzę do szkoły w Sarnakach, do Gimnazjum im Bohaterów Akcji V2, klasa II B. Bardzo interesują mnie książki Joanny Chmielewskiej. Są to kryminały z nutką żartu. Najbardziej zainteresowała mnie jej książka pt. "Całe zdanie nieboszczyka". Interesuje się medycyną i bardzo chciałabym zostac w przyszłości lekarzem. Pasjonuje mnie wszystko co jest z nią związane. Czytam dużo książek i zagadnień związanych z tą nauką. Interesuję się również że sportem. Bardzo lubię siatkówkę. Uczęszczam na zajęcia a po za tym gram często z rodziną. Moim hobby to szachy. Gram w nie od 8 lat. Rok temu moja drużyna zajęła I miejsce w drużynowych Mistrzostwach Mazowsza. W czasie wakacji byliśmy na Mistrzostwach Europy w Bułgarii. Często wyjeżdżamy na turnieje za granicę i osiągamy wysokie wyniki. W szkole jestem dobra z biologii, chemii oraz języków.
Z komputera korzystam najczęściej ucząc się .

1 komentarz: