wtorek, 16 grudnia 2008

***KiNgA***



Siemka ;)
Nazywam się Kinga i chodzę do Gimnazjum im. Bohaterów akcji V2
do klasy II B. Lubię czytać książki, a w szczególności kryminały, książki
fantastyczne i horrory. Moją ulubioną książką jest "Gabinet Osobliwości".


MOJE ZAINTERESOWANIA:
* jazda konna (jeżdzę konno od 4 lat)
* fotografia (biorę udział w konkursach fotograficznych)
*taniec towarzyski, nowoczesny, hip -hop (chodzę na zajęcia taneczne)
* sport (m.in. siatkówka - co tydzień uczęszczam na treningi)
* muzyka (rok uczyłam się gry na keyboardzie)
* chemia (uczęszczam na dodatkowe zajęcia i koła chemiczne)
* plastyka (biorę udział w zajęciach i konkursach plastycznych - ostatnio
zdobyłam wyróżnienie w konkursie plastycznym Festiwalu Nauki i Sztuki)


Jestem dobra z chemii, biologii, plastyki, j. angielskiego i niemieckiego oraz
z w-f-u
. Biorę udział w konkursach i olimpiadach z tych przedmiotów.

Korzystam z komputera i Internetu w celach rozrywkowych, ale
także naukowych.

1 komentarz: