wtorek, 16 grudnia 2008

Karolinka

Cześć! Jestem Karolina. Obecnie jestem w II klasie w Gimnazjum im. Bohaterów Akcji V2. Kiedyś z nudów sięgnęłam po pierwszą cześć Harrego Pottera. Zawsze ze zdziwieniem patrzyłam na ludzi, którzy tę książkę czytają. O dziwo "Kamień Filozoficzny" zajął mi jeden wieczór i już następnego dnia sięgnęłam po następny tom. Zagłębiając się w treść przenosiłam się do innego świata. Świata magii. Od paru lat interesuję się muzyką. Zaczęło się od keyboardu, ale po dwóch latach zrezygnowałam i przerzuciłam się na gitarę. Od niedawna prowadzę scholę parafialną i jeżdżę na warsztaty muzyczne do Sokołowa. W mojej rodzinie od wielu pokoleń gramy w siatkówkę. Niestety, nie jestem aż tak dobra jak moi starsi bracia (mam ich dwóch), ale próbuję im dorównać. W gimnazjum zaczęłam grać także w koszykówkę i już mam pierwszy sukces - I miejsce w powiecie. Kiedyś bardzo dużo przesiadywałam przy komputerze grając w gry internetowe oraz prowadządz mylog. Obecnie zaglądam tylko do poczty.

Moja Gertruda:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz